Thursday 14 January 2016

Altenatif kepada Pakej RM990.00, Sistem Suai Padan Mengikut Bajet Anda.

Salam, 



Terima kasih kepada pelanggan dan juga bakal pelanggan yang telah bertanyakan pakej istimewa RM990.00. Sambutan hangat daripada anda amat kami hargai. 

Berikutan info yang kami kumpul sepanjang Promosi Pakej RM990 berlangsung, ada beberapa ilmu yang kami perolehi dan boleh dikongsi bersama.

Cabaran ekonomi tahun 2016 telah memberi kesan kepada kita terutama bakal-bakal pengantin yang akan menempuh hidup baru nanti. Perbelanjaan semakin meningkat dan pada masa yang sama bajet perlu diperkemaskan. 

Permintaan yang tinggi kepada pakej bajet menunjukkan kesan daripada perkara tekanan ekonomi. Bukan semua kerana masih ada yang Mampu Milik. Itu cerita mereka yang berkemampuan, tiada halangan dan kekangan utk mereka. 

Untuk itu, kami akan memperkenalkan Sistem Suai Padan mengikut bajet anda. Kami buka peluang kepada anda untuk membentangkan bajet anda kepada kami dan kami akan cadangkan apa yang sesuai. ATAUPUN anda pilih sahaja daripada Senarai Pilihan Suai Padan Kami ... Kami akan keluarkan sebutharga untuk anda nilaikan. Kami akan cuba selaraskan dgn bajet anda. 

Anda boleh suai padan album, shot indoor outdoor dan jenis potret perkahwinan anda. Terpulang kepada pilihan anda. Kami akan cuba tawarkan harga termampu kami untuk anda.

Anda boleh cuba... Wasap atau email kami di talian 019 662 1416 / 019 662 0946 atau email kami hit.media.sales@gmail.com . 

Selamat Mencuba.

Rizal@Hit Media Photography
"Your Friendly Media Partner"

No comments:

Post a Comment

Cool Social hitmediaphotography.blogspot.com CoolSocial.net Badge